Thursday, November 28, 2013

8 Week ...

Assalamualaikum .. semua.. selamat malam.. hai blOg ku.. akhirnya berhapdate jua sambungan entry yang lepas kan.. ok jUst nak cite pasal pengalaman mengandung after dapat taw gOod newss tu.. huhu :)

sO untuk permulaan kehamilan ni.. saya memang takde apa-apa alahan pun.. memang tak ada mual2.. tak ada lah muntah2 macam orang lain yang mengandung tu.. alhamdulillah.. Allah permudahkan..

dan bila keadaannya macam tu.. saya jadi seperti normal.. masih tak rasa apa-apa perubahan.. dan oleh kerana perasaan yang tak sabar.. pada minggu ke 8 tu saya pergi scan dekat Klinik Soraya, Seksyen 2, Shah Alam..

dan hasilnyaaa....adalah seperti ini...

kecil dan sangat comel :)

yeahhhh itu lah kamu anakkk.. comel sangat anak ummi n abi masa ni kecik jew.. besar ibu jari je rasanyaa.. alahai.. nak.. besar sangat kuasa Allah.. dari sekecil ini sekarang makin membesar dalam rahim ku.. alhamdulillah nikmat Allah yang sangat hebat !!!

lepas ni akan saya hapdate pasal buku pink ke buku merah ekh?? hee yang ibu mengandung buat masa pemeriksaan di klinik kesihatan kerajaan.. dan kini buku itu sentiasa saya bawa ke mana-mana... dah macam ic taw.... wajib bawa ke mana-mana!! huhu :)

ok lah next tyme saya akan hapdate lagi pasal perkembangan baby saya.. dan apa-apa yang berkaitan dengan kehamilan saya.. insyaAllah.. selamat malam ... tabarakallah...  :)

3 SWEET COMMENT :):

aishareoils said...

masa tgok mula2 dulu mcm neves and blur2 gitu..sebab x paham lg mcm mana bentuk baby tu semua kan...tp seronok..hehe

dear anies said...

semoga segalanya dipermudahkan buat naz

Mila Ahmad said...

wah dah pregnant tahniah :)